Na Audioriver już wydano 1.200.000 w 2019 roku.
W związku z tym Radna Wioletta Kulpa ma kilka pytań: dlaczego Urząd Miasta Płocka tak się pośpieszył i rozstrzygnął już ofertę na organizację Festiwalu Audioriver w 2019 roku, skoro co roku planuje się wydatki i co roku dokonuje się wyboru w trybie zamówienia publicznego z wolnej ręki?
Dlaczego Urząd Miasta Płocka, a ściślej Prezydent już zadysponował budżetem na 2019 rok? 
Jak wygląda dbanie o interes miasta przy organizacji Festiwalu?
Gdzie jest branding miasta Płocka, dlaczego nie negocjuje się przy tak dużym zaangażowaniu finansowym 1.200.000 wprowadzenia do nazwy festiwalu słowa “PŁOCK”?
Proszę o wyjaśnienie dlaczego na stronie e-gospodarka.pl znalazło się ogłoszenie z dnia 6 czerwca 2018 roku opublikowane przez Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki na organizację Festiwalu Audioriver, ale na 2 lata już do 2019 roku z kwotą 2.400.000. Dlaczego ogłoszenie jest rozpisane już na 2 lata? 
Czy w latach poprzednich była podobna sytuacja, czy też przetarg dotyczył jednego roku? Dlaczego ogłoszenie o przetargu na organizację Festiwalu Audioriver ukazało się dopiero 6 czerwca, skoro budżet w tym zakresie był już przyjęty w XII/2017?
Dziwią te złośliwości ze strony prezydentów z Płocka, że według nich interpelacja nie nosi znamion interpelacji, jeśli radny pyta się o wydatki z budżetu miasta, o których wcześniej się nie zająknął prezydent na sesjach, to trudno o to nie pytać, jeśli informacje przypadkiem odnajduje się na innych stronach internetowych.

By pisplo2

Ta strona wykorzystuje pliki Cookies. W każdej chwili możesz je skasować i zablokować w Twojej przeglądarce. Polityka Cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close